tisdag 9 november 2010

Fortfarande sjuk!

Usch! vad det är tråkigt att vara sjuk nu går jag på penicillin kur stora tabletter som jag inte fattar hur man kan svälja sådana när man är så tjockt i halsen. Något som är bra med detta är att man är tvungen att sova och vila mycket,för som alla vet jag kan inte riktigt ta det lugnt i vanliga fall och är alltid optimist när det gäller att vara sjuk jag är frisk imorgon säger jag alltid och det är då jag måste säga att är dem här gånger som jag ser att jag har världens bästa man som ta hand om allt när jag inte mår bra. Jag är också väldigt impad av min stora tjej L som hängde tvätt igår jag har aldrig lärt henne och när jag gick upp imorse och kollade på tvättställning så hade hon försökt hängt tvätt utan att veta hur men det blev faktisk bra hon är duktig. Just nu sover hon hon har varit sjuk också. Vi får se hur hon mår nu när hon går upp. Lilla T sover middag, jag bloggar och mellan A sitter och tittar på Bolibompa. Jag ska försöka lägga upp maskorna till Åremössan som blev beställd av Cath´s pyssel dotter. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar