torsdag 11 november 2010

God morgon!



Idag är det en speciell dag i mitt hemland Portugal. Traditionen är lider så att man röstar kantanjer i en brasa själv ska jag göra de i ugnen. det är så gott. Jag gör detta varje år det tycker jag är viktigt att barnen får uppleva mina traditioner. Nu håller jag på med att sticka de första restgarn sockor som jag ska skicka till stickhjälpen i januari ska försöka göra en bunt med sådana. Hoppas att kunna värma många fötter, min vision är att hinna sticka vantar också vi får se. jag har alltid massa visioner men ibland blir inte som man vill. Små barn mamma. Jag ska försöka ta mig till Ica maxi och handla med mina små tjejer. Kort på strumpor Elsa kommer snart och på Åremössan. Ikväll hoppas jag kunna lägga ut korten. Ska fortsätta med mitt här hemma. För er som är intresserad att veta hur jag mår jag är mycket bättre, nästan frisk. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar