fredag 26 november 2010

Åh vad jag är dåligt på att höra av mig här!

hej på er allihopa det är mycket att stå i just nu. Igår var det invigning på julbord jättetrevlig att träffa alla människor från min mans jobb. Det var jätte god mat och trevlig show. Nu håller jag på med att fixa en lite gå bort present till min god vän C. Jag hoppas att hon gillar det. Imorgon får vi främmande från Portugal det ska blir jättekul. På kvällen ska vi till C och J på första glöggfest.
Åh vad jag älskar jul!Jag är nästan likadant som barnen när det gäller jul. Jag älskar att fixa med paketen och ge bort paket till mina nära och kära. Jag hoppas att min käre make ta min idee och att jag får fixa ge bort paket till alla hans kunder det skulle vara jätte roligt. Sen måste jag fixa liten present till stora L lärare till jul.
Som sagt mycket att stå i men det gör inget jag gillar ju denna tiden på året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar