fredag 21 december 2012

Och nu var det 3 dagar kvar till jul!

Ja nu är det bara 3 dagar kvart till jul och jag har snart handlat alla julklappar till alla det fattas bara några som jag ska handla imorgon och sen ska vi handla maten, ikväll så är det dags att inhandla julskinka vi har hittat ett jättebra ställe i Södertälje som har världens bästa julskinka. Idag har jag stor städat lite varstans i huset och tvättat, jag tycker att jag inte gör något annat än städa och tvätta med det är väl så en hemmafru har hemma, fast jag gillar det, bara man slapp stressa sig hela tiden så skulle det vara skönt med livet som hemmafru. Idag har jag också gjort lite julgodis, rocky road och bounty choklad. De brukar blir jättegoda.
Imorgon är det dags att göra lite mer knäck och lite mer godis. Igår dekorerade vi pepparkakshuset det blev jättefin jag ska lägga ute här så ni får ser snart. Kram på er Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar