torsdag 27 december 2012

Fortsättning på tråkig känsla!

Jag hoppas det går bort snart denna känsla att jag inte är glad eller finns inget som gör mig glad. Jag tittar på mina projekten och tycker att det är skittråkigt att ta tag i det men kanske efter Ikea blir det bättre jag gillar att vara ledig och det behöver inte hända så mycket man har full fart hemma med 3 barn ändå så det räcker men jag vet inte riktigt vad fattas för att blir mer roligt jag är inte inspirerad för fem öre av något jag ser eller har hemma. Jag tror att jag håller på att blir sjuk det brukar börja så, och det är inte så konstigt om jag blir sjuk jag har haft maken och barnen sjuka e 2 veckor de hostar som galningar så det är inte svårt att räkna med att man får hålla sig frisk, Jag glömde att berätta att vi hade en jättefin jul och att jag fick ett jättefint gammal fat som makens farmor brukade använda på julbord, jag blev glad att få ärva det av henne tyvärr mådde hon inte så bra så hon kom ju inte och firade jul med oss men vi åkte en sväng med hennes julklapp så vi kunde vara med henne på julafton i form av årets jultomte. Ja sen 12 år tillbaka så har vi gett henne en ny jultomte varje år, hon älskar tomtar. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar