onsdag 22 augusti 2012

Skönhet som andra betrakta som skräp!

Ja jag har en förmåga att se funktion i mycket, en gammal trälåda som har burit på vitkål kan faktiskt vara vacker och användbar, Jag jag ångrar mig att jag inte tog låda från dagis skräp förråd hoppas den finns kvar imorgon. Jag tyckte den var väldigt vacker det kan blir lite jobbigt om någon av personal också tycker den är vacker. Vi håller tummarna att den finns kvar imorgon då ska den få följa med mig hem. Vi hade kräftskiva i lördags med massor med goda vänner det var jättetrevligt, idag är det onsdag och jag är dö trött lasagne står i ugnen och vänta tills vi ska sätta oss och äta och sen gäller det att se på lite TV och sticka lite mer på fröknars julsockor. Kram på er det är dags att äta vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar