onsdag 8 augusti 2012

Rast på jobbet!

Igår städade jag A´s rum det blev jättefint och hon kunde sova där hela natten hon har svårt att sova när det är stökigt jag är likadan men jag har ingen som städar åt mig så jag biter ihop och håller färgen. sen när rummet var städat fick jag värsta lusten att börja möblera om fast det var lite sen men hoppas kunna göra det idag annars får det blir till helgen jag har möblerat i huvudet hur ska vara ska ta bort lite saker och flytta på några andra sen behöver jag köpa massor med förvarings lådor så det ser fint och lekbjudande, i handarbets fronten håller jag på med ett par benvärmare till A som jag kommer att kalla för OS benvärmare jag stickar de medans jag tittar på OS och påbörjade en neon gul Höst/Vinter mössa men vet inte vem som är intresserad att använda den, vi får se när den är klar, jag tror mössan blir väldigt fin när den är klar, jag har flera bilder att visa men har inte riktigt haft tid till det, kanske ikväll. Kram så länge Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar