fredag 10 augusti 2012

Fredagsmys!

Ikväll blir det tacos till middag, det känns skönt att det så enkel mat med tanken på att det är slut på veckan och alla är trötta i slut av veckan. sen blir det chips och läsk och kanske ett glas rött till de vuxna det är fredagsmys. Nästa vecka har vi kräftskiva med våra vänner det ska bli kul. Igår blev jag klar med OS mössa i kväll ska jag börja med nästa mössa, i helgen ska jag försöka bli färdig med A`s OS benvärmare. Jag tagit ner gardinerna i vardagsrummet och ska sätta upp de nya i helgen om jag lyckas att får tid att städa och ork för den delen, jag har massor med planer denna helg fast jag lyckas aldrig uppfylla hoppas kunna komma till jobbet nästa vecka med en ny väska, förra vecka sydde jag en väska till min kära vän  Cath  så nu ska jag ta mig tid att sy en till mig också. Bilder kommer ut här kanske under helgen. Nu ska jag  sitta här och titta lite på olika bloggar och sen är det dags för middag. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar