söndag 27 maj 2012

Hej Sverige!

Ja nu är det Sverige  nästa år, jag blev helt lycklig. I går var vi hemma hos våra vänner A och P vi var på marknad sen åkte vi hem och grillade sen såg vi på när Sverige vann sen gick vi åk sov. Imorse vaknade vi tidigt som vanligt, drack morgon kaffe medans barnen kollade på barn program och sen frukost, efter frukost  satt vi i solen och jag brände mig riktigt ordentligt i solen, sen tog vi en trevlig tur till Nynäshamn hamn, när det kurrade i magen tog vi lite mat på en pizzeria som jag och maken inte har ätit på hundra år, vi hade jättetrevlligt som vanlig när man är med de man tycker om. Nu sitter jag här och skriver lite till er och ska snart fortsätta virka på A´s hatt, imorgon har jag semester med de små förskolan är stängt rätt skönt att börja vecka på en tisdag det känns mindre jobbigt att börja jobba på tisdag. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar