måndag 7 maj 2012

God morgon!

Hej på er allihopa där ute, ja jag vet jag har inte varit här på länge, det har varit mycket på sistonen som har gjort att jag inte riktigt orkar med och skriva, men nu är jag är och skriver några rader. Presenten till min kära vän är klar den blev jättefin hoppas hon tycker också det. Makens tröja är snart klar jag fick repa upp en bra bit den blev inte okej men nu är det okej, igår tog min kära maken tag i tvättstugan som jag har så länge klagat över så nu har jag en snygg tvättstugan det fattas bara ett städskåp som vi hittade på ikea igår som ska köpas kanske ikväll. Det ska bli så skönt och en fröjd att hänga tvätt i en så snygg tvättstuga, fast nu är det mera att hänga ute i solen. Nu ska vi till dagis och till jobbet. Kram på er och ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar