torsdag 31 maj 2012

Alla är väl drömmare!

Hej alla jag är en sån som kan drömma mig bort till platser, saker och ting. Iland drömmer jag när jag är vaken menar jag, att det skulle var trevligt att äga en liten stuga i Skåne med  halmtak och vita väggar, ett valnöts träd och lite annat som man kan äga i Skåne, sen kan jag drömma mig till att äga ett litet hus i dalarna där jag sitter och stickar spinner garn och nysta egna nystan bakar lite goda saker och ha ett litet fiket och en liten butik, men det jag inte drömmer om är storstads liv så jag är jätteglad att jag inte bor i stan jag bor lite på landet fast inte så långt ifrån stor Stockholm, sen om saker och ting skulle jag vilja ha bättre ordning på mitt garn och dylik. Och nu åter till min nya mössa. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar