söndag 19 februari 2012

Syfestivalen! Febriga barn och dåligt väder!

Bästaväder för att gå på mässa då förlora jag inga sol timmar, dessvärre tråkigt att min lilla A är sjuk har haft 39, 2 grader feber, ont i kroppen, ja vad säger man imorgon blir det inget jobb jag ska vara hemma, så det är tur att jag ska på Syfestival idag så har jag att göra AhAhAh! nu var jag verkligen rolig, ja är barnen sjuk så måste man låta de vara det tills de blir friska och får jag lite tid till min stickning eller garn är det bara ett bonus. Kram på er och ha en bra dag för det ska jag ha.

1 kommentar:

  1. Hej! Tråkigt med sjuka barn, hoppas ni kryar på er snabbt. Krokodilsjalarna är jätte enkla att virka, luftmaskor och stolpar, och man behöver knappt räkna heller =)
    Om du kikar längst ner i mitt inlägg om dem så finns det en länk där till en bok på amazon.com. På den sidan finns en bild av boken, klicka på den och därefter länken "First pages" så får du en förhandstitt i boken - som rymmer hela mönstret till sjalen! Lycka till!

    SvaraRadera