fredag 3 februari 2012

Garn godis!

Hej på er allihop. Jag sitter och har rast på jobbet och kom på att det är fredag min bästa dag i vecka och att jag har inte skrivit något sen lördag förra vecka, det har hänt mycket denna vecka. Jag har sytt massor med dockkläder, jag är helt besatt att göra det, jag tycker det är kul, barnen på jobbet tycker det är jättekul när på måndagar kommer till jobbet och visar nya dockkläder till deras dockor. I helgen kommer att vara ganska lugnt. det kan bli mera dockkläder och stickning. Jo jag skrev garn godis, igår när jag kom hem sa min käraste att det hade kommit ett paket garn till mig, jag blev jätteglad för att förra helgen när jag tvättade mina raggisar så tvättade jag A´s älsklings mössa som ska tvättas i 30¤ C men jag tröck på 40 så den blev tovad, så nu i helgen ska jag sticka en likadan och nu ska jag passa mig för 40¤ C tvätt. sen köpte jag lite annat garn som jag inte vet vad jag ska göra fast det hittar jag ganska snart på vad det ska bli. Kram på er allihopa vi hörs kanske ikväll eller i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar