tisdag 2 augusti 2011

Stickning pågår!

Det var skönt att vara på semester men jag fick lite abstinens utan min stickning. Innan vi åkte sa min man så här "Har du packat stickning eller virkning med dig?" " Nej svarade jag, jag kommer ändå inte att sakna det vi kommer att göra massor med barnen så jag behöver inte ha det med mig." Där hade jag fel, visst vi hade massor att göra med barnen men det fanns några döda stunder som jag inte hade lust med något annat än att sticka eller virka, så nästa gång ska jag lyssna på min kära make att jag inte kan leva utan mina stickor eller virknålar. Men nu har jag fått sticka och virka lite så nu är jag med på banan. Jag vet att ni so känner mig och är uppmärksamma på vad klockan är när jag skriver detta inlägg men jag kunde inte sova vi hade en envis fluga i sovrummet, som jag tog kol på men sen kunde jag inte somna igen. Usch vad jag hatar det, jag kommer att blir helt död hela dagen. här kommer lite bilder på mitt hemland, från norr till söder:

1 kommentar: