onsdag 10 augusti 2011

Mössan är klar!

Mössan är klar jag är rätt nöjd med den ska fota den sen så ni får se. Idag är det tvätt dag jag har ett berg av tvätt som ska tvättas. Jag fortsätter med min filt i snäckskal mönster, jag fick pausa några dag för att den är ju tung och handleden började värka, men nu är jag i gång igen. Det är bak dag idag det ska bli form franska och portugisiska frallor. Kram på er allihopa!

O gorro ja esta pronto, eu fiquei satisfeita com o resultado, eu vou tirar uma foto depois assim voces podem ver. Hoje e dia de lavandaria tenho um monte de roupa para lavar. Eu continuo com o cobertor de bebe que ando a fazer, as tive de ter uma pusa pois estava a comecar a ter dores nos pulsos, mas agora ja comecei outra vez. Hoje e tambem dia de fazer pao por isso vai ser pao de forma e pao de leite caseiro. Beijinhos para voces todos e ate logo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar