lördag 6 augusti 2011

Pool projekt!

Min kära make håller på med poolen fortfarande, det är ingen lätt match, usch jag vet inte att han kan ha sån tålamod jag hade fått psyk bryt och lämnat över till någon annan. Jag ger inte upp så lätt men just detta projekt hade jag gett upp. Men det går framåt, nu ska jag gå och lägga lilla T och sen hjälpa med poolen. kram så länge!

Ps. jag var på why keep to one project bloggen och blev inspirerad av henne, så jag började på en filt i snäckskals mönster, jag har inte kommit så långt jag har hunnit med 5 rader. Jag ska fota sen så ni får se.

O meu querido marido anda a montar uma piscina, nao e nada facil, se fosse eu ja tinha deixado o projecto, ele tem muita paciencia. Eu nao custumo desistir rapido mas este projeccto ja o tinhadeixadoao tempo. Agora vou tentar deitar a pequenina T e depois vou ajudar com a piscina.

Ps eu encontrei um blogg que eu fiquei inspirada e comecei com um cobertorzinho de bebe en esquema de concha esta mesmo bonito eu vou tentar tirar uma foto, eu ainda nao fiz muitas carreiras talvez umas 5. Beijinhos para todos!

1 kommentar: