lördag 9 juni 2012

Lite bilder på lite smått och gott!









De 3 första bilderna är en present till en god vän som jag var och åt middag "tjejmiddag" hos, hon och hennes make älskar honung till te och grekiskt yoghurt. andra klänning som jag sydde till A, tredje är 2 tubhaldukar i Zoe garn, fjärde bild är en mössa till lilla T, femte bilden sydde jag en ny korg till lilla T´s vagn jag är jättenöjd med påsen, sjätte bilden är makens berömda vintertröja, och sista bilden var det jag gjorde på national dagen på kvällen nya tyger i våra gamla köksstolar, jag är super glad för det här tyg som jag hittade i mina tyggömmor, så idag blir det lite lugnare kanske, lilla T´s pippi klänning blir nog klar idag medans Portugal spelar mot Tyskland. Hoppas kunna inspirera med mina bilder har det bra kram maria.

1 kommentar: