måndag 18 juni 2012

God morgon!

Ja jag vet att det är väldigt tidigt men jag ska snart öppna fritids på min skola, ja jag vet att ni som känner mig när ni läser tänker har hon ramlat av sängen, nej jag var illatvungen att gå upp men det positiva är att jag inte jobbar så sent så jag kan njuta av solen och mina barn. Sen är det säker lugnare på jobbet idag. Nu har jag bjudit alla mina vänner på middag när jag fyller år, min kära vän Cath frågade mig vad jag önskar i födelsedagspresent, jag svarade jag vet inte, jag har allt känner jag, men nu ska ni får höra om ni vill veta vad jag önskar mig så ska ni fråga min stora tjej L, hon sa så här till Cath fast jag tror inte hon hörde" mamma älskar ju garn!" Jag så mina barn vet bättre än jag vad jag önskar mig. Kram på er allihopa !

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick en lugn dag på jobbet och att du har kunnat njuta med dina barn av eftermiddagen.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  2. Näpp, det hörde jag inte... men så klart, det kunde jag ju räknat ut med stortån förstås... ;D Vilka är favoritbutikerna undrar jag då?
    Kraaam!

    SvaraRadera