fredag 30 mars 2012

Trötthet är rätt jobbigt!

Usch vad det är jobbigt att känna sig trött, jag har varit lite trött på sistone jag vet inte om jag är utarbetat, allergi eller vår trötthet. Jag orkar ingenting fast jag är envis och försöker trotsa trötthet men idag är det helt kört jag längtar faktiskt till att det är dags för mig att lägga mig. Det här helgen blir det mycket att göra, det är körer, kalas och bio och det enda med det andra så jag kommer inte att kunna ta det lugnt, men jag behöver det i helgen men men det är väl så när man har barn, idag när jag kom hem så låg ett mjuk paket från Garntjänst med alla garnen jag beställded till T´s och A´s hattar. Oj jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken tills tjejerna ska lägga sig. Kram och god natt!

2 kommentarer:

  1. Det kan vara vårtröttheten som spökar. Jag är också jättetrött, orkar precis jobba. Hemma orkar jag ingenting.
    Hoppas att du orkar och hinner med allt du ska göra i helgen.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  2. Å stackare. Precis så där galet trött var ju jag förra helgen. Skippade allergitabletterna så blev jag mindre trött i alla fall.
    Hoppas du snart blir piggare. Jag är så glad för vi har verkligen inget inplanerat i helgen och jag behöver det sååå mycket! Jo, det vanliga disk, tvätt och städ men inget annat. Det var så länge sen och det ska bli så skönt. Det är kul när det är full fart också men ibland behöver man landa lite.
    Tack för senast och krama om familjen.
    Kram till dig också du fina fina!

    SvaraRadera