torsdag 22 mars 2012

Drömmar, vem har inte drömmar!

Jag är lite av arbetsskadade, själv jobbar jag med barn hela dagarna och har 3 pluttar själv, jag har en dröm att jag skulle vilja ha mitt hem fint och väl städat fast samtidig skulle jag vilja ha massor med material som barnen skulle kunna använda och inte behöva känna att jag måste alltid bestämma när de ska göra vad det är en dröm samtidigt som det är ett dilemma , jag vill att våra barn ska komma ihåg sin barndom som det bästa tiden i deras liv, därför skulle jag vilja hitta en lösning på hur jag ska göra så de känner att hemma kan man nästan göra samma sak som på skolan eller förskolan. Jag kommer att komma på hur, men jag skulle vilja komma på nu inte senare. Ni som läser min blogg har några idéer lämna gärna en kommentar, kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar