torsdag 29 december 2011

Snart slut på året!

Detta år har varit full av bra och mindre bra saker, man ska vara glad för alla det bra stunder, jag jag håller med men ibland är det svårt. Man skulle vilja vara barn igen, alla bekymmer är bara vuxna som har. Vuxna är riktig knepiga, Jag är mera av ett slags anti vuxen tjafs men lik förbannad hamnar jag alltid i tjafs. Nu hoppas jag på ett bättre år nästa år, jag skulle vilja vara i fred i från folk som bara tycker om att tjafsa eller bråka och bestämma över andra för det hatar jag man ska fråga på ett sätt så att andra inte känner sig övertrampad eller hur? Jag vill bara leva lycklig med min familj och mina goda vänner, för de behöver jag omkring mig. Tack för att ni finns. Nu ska jag fortsätta med mina hemma bestyr vi hörs sen.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ditt 2012 blir bra och att du slipper människor som dränerar dig på energi! ♥

    SvaraRadera
  2. 2012 hoppas vi på att det blir bra! Och att du får uppleva mycket lycka med din familj och dina vänner.

    Kram Birgit

    SvaraRadera