lördag 31 december 2011

Nyårsafton!

Nu var det dags för ett nytt år klänningar är färdiga nu är det bara en ny tröja till maken och sen lite godis till barnen senare blir att fira med våra goda vänner A och P och deras barn. Det ska bli så kul, jag tycker att man ska fira roliga stunder med de som man trivs och tycker om. Våra barn tycker det är jättekul att fira A och P och barnen. Vi ska grilla som varje år sen äta goda kakor till kaffet, smälla lite raketer och dricka champagne och gå in och äta kräftor och dylik. Ja det bruka vi göra det är väldigt trevlig. Jag bakade jättegoda vit choklad och macadamia kakor, de är jättegoda jag gjorde de till jul bord på julafton och alla gillade de. Jag fundera på att skriva här. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Vi hörs sen eller nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar