onsdag 12 oktober 2011

Oj vad jag har reserverat böcker på bibblan!

Idag är jag fortfarande hemma med lilla T, nu tror jag att hon börjar bli bra, jag visst inte riktigt vad jag skulle göra så jag satt mig framför dator och kollade efter nya virk och stickböcker på bibliotekets hemsida, och till min förvåning hittade jag hela 14 st att reservera jag blir så glad när det finns så mycket att välja på. Så nu väntar jag bara på de. Jag skulle vilja göra lite reklam för en av mina kompisars hemsida hon gör jättefina smycken kika in du med adressen är http:/www.pearlsandpassion.se du kan klicka på länk så kommer du ditt snabbare. Jag fortsätter med mina sockor som aldrig blir klara. Idag har vi en solig dag med inte varm. Jag brukar frysa hela vinter usch. Nu ska jag passa på att titta vidare i några av bloggen jag brukar följa och sen är det lunch dags. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar