lördag 29 oktober 2011

Ja jag lever!

Hej på er allihop jag lever fortfarande. Det har varit mycket på sistone, men jag har gjort klart lilla T´s och A´s vantar, de blev jättefina jag ska visa er snart, Tottenhamnsmössa och fuskpolo har kommit till sin destination, min svägerskas pojkar alltså, deras mamma blev jätteglad när hon såg de saker. nu håller jag på att sticka en poncho som jag hittade i Allers jultidning den ska jag göra till någon så jag får inte skriva värken till vem eller vad det blir för färger, men fin blir den. Imorgon blir det konsert med L´s kör i kyrkan. Nästa vecka blir det semester vi ska ha kul jag och barnen vi kommer att ha höstlov och bäst av allt är nästa helgens festival min favorit festival Sy festivalen. Jag hoppas på att hitta massor med garner som jag tycker om. Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Önskar dig o barna ett trevligt Höstlov!

    Jag blir lite avis på dig som kan gå på Syfestivalen. Hoppas att du hittar mycke fint.

    Kram Birgit

    SvaraRadera