torsdag 8 september 2011

Hej på er!

Hur är det med er allihop där ute. Här är det bra, efter en vecka jobba blev minstningen sjuk och dagis är stängt också och ni tänker va skönt mycket stickning eller virknings tid, men nej, Men det gör faktiskt ingenting. Idag har min mellersta namnsdag men blev jätteledsen för att de inte hade sagt rätt namn på bolibompa så mamma var tvungen att rätta till detta med SVT, det gick bra för ikväll när bolibompa började sa de hennes namn och hon blev överlycklig. Då känner man att man har gjort sitt barn lycklig. Nu ska jag få i mig lite mat och sen ska jag och min käre make dricka varsin kopp te, för att jag köpte 2 nya muggar från Indiska jag ska fota de. Kram på er! Ps om det är någon som läser bloggen och skulle kunna hjälpa mig med min efterlysning. Tack i förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar