söndag 4 september 2011

Hej på er det är söndag igen!

Hej på er idag har det varit en väldig trevlig dag, barnen har badat i poolen nästan hela dagen, igår hade vi jättetrevligt med våra vänner A och P. Idag är jag helt slut vi har haft folk på fika min makes släkt. jag fortsätter på min spiral mössa den är ju så rolig att sticka så jag kan inte sluta att sticka på den. Men jag är lite sugen på att sticka klart mössa så jag kan börja på en mössa till L i verona turkos sen ska jag göra en halsduk med samma garn och det ska L också ha så får vi se om hon inte tappar den halsduk också. Ju förra året sticksde jag en jättelång halsduk till henne i moss grön färg hon tyckte om den men efter så många gånger som hon glömde halsduken i skulle försvann till slut, det var väl någon som tyckte om den. Vem skulle inte vilja ha något hemstickad. Nu ska jag göra våffelsmet så ska vi äta middag. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar