söndag 20 juni 2010

Rosen vatten

Idag när jag och lilla T var på promenad såg jag en vild rosen buske och kom att tänka på att jag skulle kunna plocka med mig hem lite kronblad från rosorna och göra mig rosenvatten. Detta är det bästa smink bort tagare. När jag kom hem kollade efter receptet och börja de genast tillverka vattnet. nu efter ett par timmar tappade jag ur i flaska och e burken med bommulstussar. Ikväll innan jag lägger mig ska jag testa.
Vilken underbar dag vi hade i Stockholm igår när det var bröllop jag rös när jag såg Kronprincessparet åka förbi där vi var detta var så himla fint jag är så lycklig att jag fick uppleva detta stund igår.
Idag spelar också min andra favolaget i fotboll som precis har gjort mål. Jätte kul nu ska jag tillbaka och sätta mig i soffan och fortsätta med min mellan A´s benvärmare.
Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar