tisdag 8 juni 2010

Ett nytt projekt en virkade väska






















Idag blev jag färdig med stora L avslutnings present en fin väska som hon kan använda i sommar för att ha en bra bok att läsa, och en portmonä som hon kan ha pengar till sommarglass, som jag ska virka i passande färger till väskan.
Jag är väldigt nöjd med väskan, hoppas hon tycker om den lika mycket som jag .
Hon ska inte bara få väskan hon ska få det senaste Lasse Majas bok.
Själv klar ska mellan A få en väska nästa vecka, men vet inte riktigt vad ska blir för färg på den.

2 kommentarer:

  1. Så fin och stor väska! Cerise är en underbart vacker färg. Vad är det för garn?Och just nu är alla godisfärger så trendy. Kanske en liten blomma passar till väskan. En virkad blomma som du fäster på en gammal rund märke. Jag har just fixat med en sådan och laddat upp på bloggen.

    SvaraRadera
  2. hej hej:D roligt att du är med i min utlottning:D lycka till!

    SvaraRadera