lördag 18 maj 2013

Jipppii!

Ja idag är det dags för det efterlängtad kväll när man får se och höra på melodifestivalen. Jag har två favoriter, Danmark och Sverige, jag hoppas att Danmark tar hem om inte Sverige tar hem det igen. Idag har jag sytt en kudde av några gardiner som jag hade hemma en rund kudde, jag håller på att göra i ordning min del av hobbyrummet som jag delar med min man. Idag ska vi ha några vänner på middag och deras barn och vad mer passande än Tacos till middag det känns som att det är schlager mat. Barnen längtar efter sina vänner. Idag har vi inte så kul väder jag har hängt tvätt ute men jag tror faktiskt att jag är alldeles för optimist att hoppas på att det torkar. Kl är bara 14:22 och vi har hunnit med så mycket på den här dagen. Maken har åkte en motorcykel tur han håller på att övningsköra, jag har sytt och tvättat och hängt tvätt. Och när jag städade i mitt rum så hittade jag en filt som jag började på när min svägerska var med barn så nu blir det en filt till en annan bebis, jag har en kollega som ska ha barn i september så hon får väl den filt då. Hon ska få en pojke. Jag har inte någon användning av den så den kommer till användning iaf. nu ska fortsätta att virka på den.Vi hörs! Heja Sverige!!!!!! Heja Danmark!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar