måndag 18 februari 2013

Väldigt konstigt!

Ja som alla har märkte så försöker jag skriva ett inlägg från mobilen men har inte lyckat så bra därför förra inlägget är fel dag jag har varit med min vännina C på Syfestival i lördags och inte söndag. Men vi hade kul fast det blev inte så mycket garn det blev lite garn och mycket annat. jag har fotat men inte laddat till dator men snart gör min käre make det och då ska ni få se. Problem är att jag har hållit mig från garnaffärer hela tiden innan festivalen och väl där köpte nästan inga garn, vilken antiklimax. Jaja då kan jag handla nu istället. Snart är det Tupperware party hos en annan vännina jag har hållit mig borta från Tupperwarepartys i 7 år så nu måste jag ta igen det. Kram på er måste fortsätta med maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar