söndag 27 januari 2013

Tuppware party!

Ja jag har inte varit på Tupperware party sen jag var gravid med A. Det är 7 år sen snart, oj vad det var kul att vara på ett idag massor med nyheter och själv klart var jag tvungen att boka en själv hoppas bara att alla jag bjöd kommer. Det ska bli så kul, jag älskar Tupperware, grejer är lite dyra men de är så bra, snart får jag mina nya knivar de som jag hade Tupperware knivar blev jättefulla så jag får ny snart jag blev jätteglad för det. Jag tycker de är bra men inte när de kladdar av sig från handtaget som var av silikon. Min kära väst är nästan klar, tyvärr blev det inga tröja det blev en väst garn räckte inte till. men den blir jättefint som väst också. Idag har jag också städat så nu är spjäll säng borta från sovrummet och tvättstuga ny städat också och jag är super nöjd. Nu ska jag sticka lite till och dricka mitt te, jag har blivit en te beroende, sen jag har haft magkatarr så kan jag bara dricka en kopp kaffe om dagen, det var lite jobbigt att sluta med koffein men det gick ganska bra så nu kan jag dricka hur mycket te som helst och inte känner något i min lilla mage. Kram på er! Snart kommer det flera bilder jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar