tisdag 5 juli 2011

God morgon!

snart så är det dags att tävla jag har snart haft 5000 besökare men fortfarande inte så många följare, fast jag vett att det är väldigt många som kollar in hos mig, klocka är inte så mycket på morgonen men lilla T tyckte att vi skulle upp 4:30. Ja jag är inte så väldigt glad för det men sånt är livet. Filten går framåt men jag tror att jag kommer att få använda de 2 nystan jag har så att det blir en stor filt. Jag är super nöjd med den, nu ska fortsatta att dricka mitt kaffe och försöka ta det lugnt, dagen är lång och jobbigt med 2 barn som vaknade 4:30 kommer inte att vara lätt att hantera. Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Hi!
    thank you for your visit at my blog and you comments!
    Yes. The pictures are in Algarve.
    had you already in the Algarve? did you like it?

    Have a nice weekend,

    marlene

    SvaraRadera