söndag 12 december 2010

Nu är det lucia imorgon!

Imorgon ska jag och småtjejerna lussa på öppna förskolan och på tisdag också. Jag tycker att det är ett jättefin tradition. Sen är det dags att förbereda inför lördags glöggfest. Det ska blir jättekul att få träffa alla våra kompisar, bjuda på god mat och ha det väldigt trevligt tillsammas. Barnen längtar också de tycker det är kul att ha kompisar och lite fest hemma, de är lik mig. Jag har tyvärr inte hunnit lägga ut bilderna i helgen för att min kära make höll på att fixa med min nya dator i köket. Så jag har fått en liten dator väldigt liten, mellan A ska få min stora dator in till sitt rum det ska bli skönt att kunna stänga skåpet i köket, och kunna gömma lite saker som jag inte använder så ofta men det är bra att ha. Kram och godnatt jag ska upp tidigt väldigt tidigt. Trevlig 3 advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar